S Services to jeden z wiodących dostawców usług outsourcingu wsparcia sprzedaży w Polsce działający na rynku od 2003 r. Specjalizujemy się w tworzeniu efektywnych rozwiązań w obszarze merchandisingu, outsourcingu i promocji sprzedaży, badań i audytów, które wspierają sprzedaż naszych klientów.
Dla nas, jako firmy, i dla naszych pracowników obecny rok jest wyjątkowo ważny, ponieważ obchodzimy jubileusz 20-lecia działalności. To skłania nas do podsumowań i skupienia się na transformacji naszej kultury organizacyjnej, żeby utrzymać dynamiczny rozwój spółki.
CO DLA NAS OZNACZA KULTURA FEEDBACKU I DOCENIANIA?
To docenianie pracowników, którzy są ambasadorami naszych wartości i wywierają pozytywny wpływ na innych, na atmosferę pracy. To także nowe podejście do rozmów rozwojowych (feedbacku) – podejmowanie wspólnej, otwartej rozmowy z pracownikami o ich sukcesach i porażkach oraz działaniach, które pomogą im realizować cele w przyszłości i które wspierają ich rozwój.
KLUCZ DO SUKCESU
Po 20 latach działalności postanowiliśmy zaprosić zespół do wspólnej pracy, żeby nie tyle zmienić, ale odświeżyć nasze firmowe wartości. Zmieniają się nasze otoczenie, język, którym się posługujemy, dużo mówi się o kryzysie wartości, ale też o ich jednoczącej mocy. Efekt pracy to nie rewolucja, ale ewolucja wartości, które stają się bliższe pracownikom, bo są opracowane podczas wspólnego dialogu na warsztatach, a nie sztuczne, pompatyczne czy narzucone z góry. Wartości skrojonych na potrzeby naszej firmy, które pomagają w zrozumieniu w...