Akademia Menedżera jako sposób na wspieranie liderów w rozwoju zgodnym z trendami. Case study ProService Finteco

Aktualności

ProService Finteco jest firmą będącą liderem na rynku firm zapewniających usługi i rozwiązania technologiczne dla funduszy inwestycyjnych i emerytalnych, firm ubezpieczeniowych oraz banków, świadczącą usługi z zakresu: agenta transferowego, księgowości i wyceny funduszy, księgowości korporacyjnej, rozwiązań IT i managed services. Bycie liderem w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań skierowanych do funduszy inwestycyjnych, sektora ubezpieczeniowego i bankowego to także misja firmy. Budujemy trwałe więzi z klientami, pracownikami oraz udziałowcami. Chcemy być dostawcą pierwszego wyboru zapewniającym usługi i rozwiązania dla obecnych i potencjalnych klientów. Profesjonalnie świadczymy usługi, dostosowując je do potrzeb i wymagań klientów oraz rynku. Promujemy kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań. Ludzie to nasz potencjał! Wspieramy pracowników w podejmowaniu inicjatyw i realizowaniu pomysłów.

Chcesz lepiej poznać ten temat? Zapraszamy na Kongres Profesjonalistów HR!

Lider menedżer w ProService Finteco – ewolucja wymagań menedżerskich w kontekście rozwoju organizacji, otoczenia biznesowego i programu liderskiego: Akademia Menedżera.
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym kluczowym elementem sukcesu firmy są kompetentni i zmotywowani liderzy. Rozwój liderów wpływa na efektywność zespołów, budowanie pozytywnej kultury pracy, ma fundamentalne znaczenie dla budowy stabilnej i efektywnej struktury organizacyjnej oraz osiągania strategicznych celów firmy. Wpływa pozytywnie na całą dynamikę organizacji i gotowość menedżerów do sprostania współczesnym wyzwaniom biznesowym, wspiera ich indywidualne umiejętności i kompetencje. 
Rozwój liderów to jednocześnie rozwój organizacji.
Zmienne otoczenie biznesowe, w którym na co dzień funkcjonujemy, pokazuje, jak na przestrzeni ostatnich lat zmieniło się podejście do rozwoju menedżerów i ich umiejętności. Wraz z ewolucją podejścia do zarządzania czasy, w których liderzy często byli oceniani głównie przez pryzmat umiejętności planowania czy kontrolowania działań, ewoluowały w kierunku doceniania i postrzegania liderów również przez pryzmat ich kompetencji miękkich. Jednymi z kluczowych cech lidera stały się umiejętności skutecznego zarządzania zespołem, inspirowania do działania, budowania pozytywnej atmosfery pracy i zaangażowania. Istotną rolę w codziennym funkcjonowaniu odgrywają również komunikacja i przekazywanie informacji zwrotnej, empatia czy budowanie relacji międzyludzkich. Zintegrowanie twardych i miękkich umiejętności, gotowość do zmian i elastyczność, adaptacja do nowych warunków rynkowych oraz zdolności szybkiego podejmowania decyzji i innowacyjnego podejścia do rozwiązywania problemów stanowią unikatowy zestaw kompetencji i umiejętności liderskich w dzisiejszym otoczeniu biznesowym. 
Należy również pamiętać o zmianach i większej świadomości zrównoważonego rozwoju, społecznej i ekologicznej odpowiedzialności biznesu, a takż...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy