
Praktyczny magazyn dla profesjonalistów HR




Stałe działy
Employer Branding
Technologie w służbie HR
Stare wyzwania, nowe podejście
Prawo pracy w praktyce
Kierunek rozwój
Strefa inspiracji
W najnowszym numerze
Czy ambasadorem marki musi być osoba powszechnie znana i, co więcej, osoba „z zewnątrz”?
Żaneta Żak z firmy JYSK odpowiada: nie musi!
Na przykładzie programu JYSKfluencer zobaczą Państwo, co składa się na pozytywny wizerunek organizacji. Wysłuchanie zdania osób zaangażowanych w inicjatywę nie tylko motywuje, ale także pozwala na poszerzenie perspektywy lidera projektu – im więcej opinii, tym bardziej zróżnicowany efekt końcowy. Mówiąc o zróżnicowaniu, nie można nie wspomnieć o korzyściach płynących z polityki D&I w organizacji. Fundacja i agencja reklamowa Leżę i Pracuję swoje podstawy zbudowała właśnie na tych wartościach. Zatrudnione w niej osoby z niepełnosprawnościami są inspiracją nie tylko dla innych pracowników, ale przede wszystkim dla liderów firm.
