Praktyczny magazyn dla profesjonalistów HR

Łączymy najnowsze trendy HR z praktyką i realiami działania organizacji. Jesteśmy pierwszym na rynku magazynem opartym na metodzie case study. Każdy numer czasopisma dostarcza unikalne analizy najnowszych trendów w polityce personalnej, praktyczne wykorzystanie przepisów prawa pracy, dobre praktyki związane z komunikacją wewnętrzną w organizacji, a także światowe rozwiązania HR, które warto wdrożyć w swojej organizacji.
 
6 numerów w roku
80 stron
 
35 numerów archiwalnych
Najnowsze trendy HR z kraju i ze świata

Poznaj naszych autorów

 

Stałe działy

Employer Branding

 
Dajemy gotowy przepis na skuteczną strategię EB. Opierając się na sukcesach i porażkach firm z różnych branż podpowiadamy jak przygotować plan EB, oszacować koszty, dobrać wskaźniki efektywności i wykorzystać nowe technologie do budowania pożądanej marki pracodawcy.
czytaj przykładowy artykuł >>

Technologie w służbie HR

 
Pokazujemy jak skutecznie wykorzystywać narzędzia online marketingu dla potrzeb polityki personalnej oraz jak usprawnić procesy HR dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi technologicznych.
czytaj przykładowy artykuł >>

Stare wyzwania, nowe podejście

 
Nowe, nieszablonowe spojrzenie na wyzwania, które od zawsze należą do zadań HR – począwszy od rekrutacji, poprzez onboarding, systemy motywacyjne i systemy wynagrodzeń. Zbieramy najciekawsze rozwiązania wdrożone w polskich firmach i podpowiadamy jak skutecznie dostosować je do swoich potrzeb.
czytaj przykładowy artykuł >>

Prawo pracy w praktyce

 
Wyposażamy w konkretne instrumenty prawne, które możesz wykorzystać do rozwiązania sytuacji personalnych. Podpowiadamy jakie są najkorzystniejsze rozwiązania z punktu widzenia pracodawcy oraz jak rozmawiać z pracownikami o zmianie warunków pracy i płacy.
czytaj przykładowy artykuł >>

Kierunek rozwój

 
Pokazujemy jak dobrać narzędzia rozwojowe, aby realnie zwiększyć kompetencje pracowników i efektywność całej organizacji. Analizujemy mocne i słabe strony różnych form szkoleniowych, podpowiadamy jak mierzyć ich efektywność oraz wyposażamy w argumenty, dzięki którym przekonasz zarząd do inwestycji w rozwój.
czytaj przykładowy artykuł >>

Strefa inspiracji

 
Przybliżamy najnowsze trendy HR z kraju i ze świata oraz pokazujemy jak przygotować się do wyzwań, które nadejdą jutro. Ponadto omawiamy wyniki badań dotyczące polityki personalnej, przedstawimy aktualne analizy i raporty wynagrodzeń.
czytaj przykładowy artykuł >>

W najnowszym numerze

Czy ambasadorem marki musi być osoba powszechnie znana i, co więcej, osoba „z zewnątrz”?

Żaneta Żak z firmy JYSK odpowiada: nie musi!

Na przykładzie programu JYSKfluencer zobaczą Państwo, co składa się na pozytywny wizerunek organizacji. Wysłuchanie zdania osób zaangażowanych w inicjatywę nie tylko motywuje, ale także pozwala na poszerzenie perspektywy lidera projektu – im więcej opinii, tym bardziej zróżnicowany efekt końcowy. Mówiąc o zróżnicowaniu, nie można nie wspomnieć o korzyściach płynących z polityki D&I w organizacji. Fundacja i agencja reklamowa Leżę i Pracuję swoje podstawy zbudowała właśnie na tych wartościach. Zatrudnione w niej osoby z niepełnosprawnościami są inspiracją nie tylko dla innych pracowników, ale przede wszystkim dla liderów firm.