Raport „Zaangażowanie i Benefity 2024” – zaproszenie na premierę raportu i webinar

Aktualności

Już 3 października 2024 roku odbędzie się premiera raportu „Zaangażowanie i Benefity 2024”, opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego wśród ponad 1000 respondentów - osób zatrudnianych w Polsce. Raport rzuca światło na najważniejsze wyzwania, przed jakimi stoją polskie firmy, jeśli chodzi o budowanie zaangażowania w miejscu pracy. Analizuje także wpływ benefitów na motywację pracowników, lojalność wobec pracodawcy oraz ich ogólne zadowolenie.

Raport stworzony został dzięki współpracy platformy benefitowej Nais oraz pracowni Enpulse. To nie tylko zbiór danych – to także analiza trendów i rekomendacji, które mogą pomóc w zrozumieniu, jakie narzędzia i świadczenia są kluczowe w procesie budowania zaangażowanych zespołów. Wyniki wskazują na jednoznaczny związek między dobrze dobranymi benefitami a poziomem zaangażowania pracowników, co ma bezpośredni wpływ na wyniki firm.

Premiera raportu połączona będzie z bezpłatnym webinarem, podczas którego wyniki badania zostaną omówione przez Magdę Pietkiewicz, CEO Enpulse, oraz Łukasza Małeckiego, Sales and HR Solutions Director w Nais. Webinar to doskonała okazja, aby dowiedzieć się więcej o praktykach, które realnie wpływają na zaangażowanie pracowników, oraz o tym, jak odpowiednie benefity mogą zwiększyć produktywność i lojalność w firmach.

Jako patron wydarzenia, magazyn HR Business Partner zaprasza serdecznie do uczestnictwa w webinarze. Każda zapisana osoba otrzyma swoją kopię raportu na skrzynkę e-mail. Zapisu można dokonać tutaj: https://zaangazowanieibenefity2024.gr8.com/

„Właściwie dobrane benefity to nie tylko forma docenienia pracownika, ale także kluczowy element budowania zaangażowanych i zmotywowanych zespołów. Wyniki naszego raportu pokazują, że 76% pracowników otrzymujących benefity pozapłacowe widzi ich pozytywny wpływ na swoje zaangażowanie, a ponad połowa uważa je za dobrze dopasowane do swoich potrzeb. To dowód na to, jak wielką rolę odgrywają benefity w motywowaniu i lojalizowaniu zespołów” – mówi Tomasz Józefacki, CEO Nais.

Przypisy