Misja Rozwój - Case study firmy Rossmann

Temat Numeru

Amerykańska aktorka Mary Lou Cook powiedziała kiedyś, że „kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa”. Ta idea została wykorzystana przy tworzeniu programu rozwojowego Misja Rozwój w firmie ROSSMANN.

Tworząc program rozwojowy, niezwykle ważne jest holistyczne ujęcie różnych perspektyw. Należy pamiętać o tym, że na indywidualną perspektywę pracownika, który ma swoje własne potrzeby, cele i wyzwania, nakłada się perspektywa menedżerska, której istotą jest efektywne zarządzanie zasobami i osiąganie celów, jakie definiuje organizacja, a przede wszystkim strategia i kultura organizacyjna firmy. W końcu to pracownicy są częścią większego systemu, a ich zachowanie i decyzje mogą wpływać na całą organizację. 

Constant learning

Misja Rozwój to program upskillingowy unikalny pod względem formy dostarczanych treści rozwojowych i organizowanych inicjatyw, opartych również na idei constant learningu. Idea constant learningu w ramach programu ma za zadanie budować świadomość uczestników w zakresie doskonalenia swoich umiejętności jako procesu, który powinien trwać przez całe życie i jest zależny od samego uczestnika.

Program skupia się na długoterminowym rozwoju i kształceniu uczestników. Obejmuje szerokie spektrum umiejętności i postaw. Program warsztatów i inic...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy