Dlaczego te wartości? Początek świadomej zmiany
W 2022 r. w Arvato globalnie zdefiniowaliśmy sześć wartości firmowych:
- międzynarodowość,
- ciekawość,
- odpowiedzialność,
- innowacyjność,
- współpracę,
- jakość życia.
Ich wybór nie był przypadkowy – wynikają one bezpośrednio z globalnej strategii firmy, zakładającej silne zorientowanie na klienta w ramach międzynarodowego łańcucha dostaw, a także podkreślają znaczenie ludzi i technologii w kształtowaniu przyszłości organizacji.
Te wartości stanowią swoisty filtr, przez który firma ocenia swoje działania, plany i relacje – zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Dają one pracownikom jasne wskazówki, jak podejmować decyzje zgodnie z filozofią organizacji, kandydatom wskazówkę, pozwalającą na podjęcie decyzji o rozpoczęciu współpracy z organizacją zgodną z ich osobistymi wartościami, a menedżerom – strukturę do budowania kultury, która wspiera zaangażowanie, innowacyjność i odpowiedzialność.
