edu cafe, czyli jak zarządzać rozwojem pracowników w niestandardowy sposób – na przykładzie innogy Polska

Kierunek rozwój Otwarty dostęp

edu cafe to inicjatywa, z którą w innogy wystartowaliśmy wiosną w 2019 roku. Stworzyliśmy ją z myślą o pracownikach, by z jednej strony dostarczać wiedzę i umiejętności dopasowane do aktualnych potrzeb rozwojowych, a z drugiej wzmacniać proaktywność pracowników do dzielenia się swoją ekspercką wiedzą ze współpracownikami.

W ramach kafeterii szkoleń pracownicy wszystkich spółek innogy w Warszawie mogą zapisać się na wybrane szkolenia i warsztaty. Ogromnym atutem jest to, że w edu cafe zdecydowana większość szkoleń i warsztatów jest realizowana przez naszych pracowników (40 z 56 szkoleń – dane z 2019 r.).

W JAK DOSZŁO DO POWSTANIA EDU CAFE?

W listopadzie 2018 r. przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą potrzeb szkoleniowo-rozwojowych. Następnie, po przeanalizowaniu wyników ankiety, spotykaliśmy się z pracownikami i menedżerami na grupach fokusowych, podczas których wspólnie pogłębialiśm...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy