To ostatni moment, by zaplanować sportowe działania dla pracowników na 2023 rok

Temat tygodnia

Już czas, żeby w sposób przemyślany i skuteczny zaplanować sportowe projekty, które zaangażują pracowników do aktywności fizycznej. Benefity sportowe dla pracowników i programy wellbeing to teraz niezbędny obszar do zagospodarowania przez działy HR każdej firmy. Praca zdalna i rozproszenie geograficzne firm sprawiają, że niezbędne jest stworzenie programów sportowych dla pracowników, które odpowiedzą na ich indywidualne potrzeby, zintegrują rozproszone zespoły i zbudują identyfikację z firmą, opartą o wartości płynące z aktywności fizycznej. 
 

 


Odpowiedzią na wszystkie te potrzeby są programy tworzone i rozwijane przez Agencję i-Sport, od lat specjalizującą się m.in. w aktywizowaniu osób dorosłych, przede wszystkim poprzez:

  • dobór odpowiednich projektów, benefitów, aktywności, żeby skutecznie i długofalowo zmotywować pracowników do aktywności fizycznej, a tym samym zbudować poczucie więzi z pracodawcą;
  • szerokie spojrzenie przy wyborze odpowiednich pakietów benefitów sportowych dla pracowników, dzięki któremu każdy odnajdzie coś dla siebie;
  • zrozumienie pracodawcy i pokierowaniu go, by zainwestowany budżet maksymalnie przełożył się na efektywność pracowników;
  • nowatorski program badania sprawności fizycznej pracowników (i-Sport Fitness Index), który pozwala pracodawcy ocenić potrzeby pracowników i w sposób celowany zaproponować pakiet rozwiązań.
     


Swoim doświadczeniem chętnie dzieli się Renata Talarek, CEO i Co-founder i-Sport Group: „Okres pandemii to wyjątkowo intensywny okres dla naszego zespołu. Nasza misja jak nigdy wcześniej przybrała na sile. Promocja sportu i aktywności fizycznej stała się dla nas kluczowym elementem działań przy współpracy z przedsiębiorcami”

Działy HR i pracownicy to nie jedyny punkt dotarcia. Agencja i-Sport w sposób kompleksowy opracowuje projekty dla każdej grupy społecznej, aby w długofalowej perspektywie realnie zwiększać poziom aktywności fizycznej w społeczeństwie i stworzyć sprawny mecenat nad sportem powszechnym i profesjonalnym, do czego zachęca współpracujące z nią firmy, organizacje i mistrzów sportu.

W portfolio działań agencji znajdziemy ponadto:

  • długofalowe projekty mające na celu zwiększenie aktywności fizycznej wśród pracowników,
  • projekty sportowe o charakterze integracyjnym i budującym więź z marką: poprzez tworzenie teamów sportowych w różnych dyscyplinach, przygotowanie zespołu do zawodów sportowych, nakreślanie wspólnego celu sportowego do realizacji,
  • autorskie projekty sportowe dedykowane pracownikom i ich rodzinom: np. charytatywny bieg firmowy czy wspólne “zbieranie” kilometrów,
  • organizację dni wellbeing w firmie: konsultacje sportowe, aktywności, warsztaty edukacyjne,
  • budowanie kompleksowych rozwiązań dla firmy, łączących w sobie zaangażowanie pracowników w aktywność fizyczną i budowanie marki w oparciu o wartości sportowe: np. igrzyska sportowe dla pracowników, 
  • programy zachęcające dzieci do aktywnego trybu życia i regularnego ruchu, w tym: warsztaty w szkołach, test predyspozycji sportowych, aplikacja mobilna licząca i nagradzająca wykonywania kroków, platforma z video treningami.

Myśląc o dobrostanie, zdrowiu i sprawności swoich pracowników warto postawić na sprawdzonego i doświadczonego partnera.

Skontaktuj się z nami: https://i-sportagency.com/kontakt/

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI