W tej edycji organizatorom udało się dotrzeć do prawie 900 polskich firm. O akcji opowiada jej inicjatorka, Anna Morawiec-Bartosik. - To już czwarta edycja Badania, największa do tej pory. O doświadczenia pytamy specjalistów i managerów działów HR oraz pokrewnych obszarów. Projekt ma na celu diagnozę zaawansowania analityki HR w polskich firmach oraz budowanie świadomości o wartości zarządzania przez dane.
REKLAMA
Kilka interesujących statystyk z Badania:
- 85% firm nie planuje rekompensować wysokiej inflacji podwyżkami “inflacyjnymi”
- 43,8% firm nie ujawnia i nie planuje ujawniać widełek w ogłoszeniach o pracę
- 50,4% firm korzysta z danych do podejmowania strategicznych decyzji
- 64,6% firm jeśli już monitoruje nastroje pracownicze, robi to rok do roku lub rzadziej
- 59% respondentów podejmuje decyzje i wydaje rekomendacje HR-owe na bazie danych
- 64% firm planuje zwiększenie budżetu na wynagrodzenia
- 12% planuje redukcję zatrudnienia
- 32% firm działa bez strategii HR-owej.
Tegoroczna edycja badania to kompleksowy przegląd wskaźników i procesów HR-owych: od planowania strategicznego, przez kadry i wynagrodzenia, po szkolenia, rekrutację i employer branding. Organizatorem Badania Analityki HR, jak co roku, jest hub ekspercki HRrebels. Partnerami Strategicznymi tej edycji zostali OLX Praca i eTutor.
Aby pobrać raport, wystarczy wejść na stronę www.policzhr.pl - jest dostępny bezpłatnie.
Osoba kontaktowa:
Anna Morawiec-Bartosik
Tel:575 808 017
Mail: a.morawiec-bartosik@HRrebels.pl