WEBINAR
Strategiczne sojusze HR i finansów
Jak mądrze finansować benefity pracownicze?
Karty lunchowe jako przykład synergii HR i księgowości
Prowadząca:
Luiza Pieprzyk
Ekspert w zakresie podatku od towarów i usług VAT w Polsce i UE, specjalista od e-kontroli, audytor podatkowy, wykładowca
piątek, 31 października | godz. 11:30 | BEZPŁATNIE

godz. 11:30 (60 min.wykład + 30 min. sesja Q&A)
online
udział
Praktyczna wiedza
Podczas webinaru Luiza Pieprzyk podzieli się praktycznymi wskazówkami jak zacząć wprowadzać oszczędności dla firmy i w pełni kontrolować finanse
Interaktywne spotkanie i sesja Q&A
Skonfrontujemy różne spojrzenia na wyzwania związane z rozliczaniem kosztów Działów HR
Weź udział w webinarze, jeśli chcesz się dowiedzieć:
- arrow_forwardJak HR i finanse mogą mówić jednym językiem przy planowaniu i budżetowaniu benefitów
- arrow_forwardJakich argumentów użyć w rozmowie z Zarządem firmy, aby przedstawić skutecznie korzyści finansowe dla organizacji
- arrow_forwardJak budować wizerunek pracodawcy poprzez nowoczesne, zgodne z prawem benefity
- arrow_forwardJak poruszać się sprawnie po świecie finansów
- arrow_forwardJak firmy różnej wielkości skutecznie wdrażają karty lunchowe w praktyce (case studies, oszczędności, porównania)
- arrow_forwardW jaki sposób karty lunchowe wykorzystać jako legalny i opłacalny benefit z ulgą ZUS do 450 zł miesięcznie


Członek Rady Konsultacyjnej przy Pierwszym Rzeczniku MŚP, członek Zespołu Roboczego ds. Podatków przy Rzeczniku MŚP, były urzędnik resortu Ministerstwa Finansów, partner, ekspert ds. prawno-podatkowych w kancelarii BTLA, partner TAX & DUTY. Przewodnicząca Zespołu ds. Legislacyjnych przy SPiR SWOJAK. Ambasadorka projektu: PATRIOTYZM KONSUMENCKI „Swój do swego po swoje".

Communications Manager z 20 letnim doświadczeniem w komunikacji marek w tym blisko 4-letnie w tematyce HR. Na co dzień przygotowuje komunikacje, która pomaga działom HR inicjować zmiany, przeprowadzać je i z sukcesem komunikować w swoich organizacjach. Wszystko by wzmacniać zaangażowanie, lojalność i integracje pracowników z firmach oraz pomaga budować i wzmacniać pozycje HR jako strategicznego partnera w swoich organizacjach. Prelegentka na ogólnopolskich konferencjach. Obecnie związana z Edenred Polska.
1. HR i księgowość – wspólny język w budżetowaniu benefitów i podnoszeniu standardów w organizacji
- jak łączyć cele miękkie (motywacja, zaangażowanie) z twardymi (koszty, podatki, optymalizacja ZUS),
- przykłady efektywnej komunikacji między działami.
2. Karty lunchowe – nowa ulga ZUS do 450 zł miesięcznie
- zasady prawne i fiskalne,
- jak HR może zbudować atrakcyjny benefit, a finanse zabezpieczyć jego optymalizację kosztową,
- praktyczne scenariusze wdrożenia w firmach różnej wielkości.
3. Korzyści dla pracowników i organizacji
- wzrost satysfakcji i motywacji dzięki benefitom „na co dzień”,
- redukcja kosztów własnych firmy przy jednoczesnym zwiększeniu wartości benefitów,
- zgodność z regulacjami krajowymi i unijnymi.
4. Budowanie wizerunku pracodawcy poprzez inteligentne benefity
- HR jako ambasador kultury organizacyjnej,
- finanse jako partner wspierający inwestycje w ludzi,
- jak komunikować „mądre benefity” w employer brandingu.
5. Przykłady i case studies
- kalkulacja oszczędności dla firmy przy wdrożeniu kart lunchowych,
- porównanie z innymi benefitami (np. opieka medyczna, karty sportowe),
- jak tworzyć pakiety benefitów korzystne dla obu stron – pracowników i pracodawcy.
To wydarzenie zostało stworzone z myślą o:
- arrow_forwardDyrektorach Finansowych - którzy chcą współpracować w relacjach partnerskich z HR-em
- arrow_forwardDyrektorów i CEO - którzy chcą poznać perspektywę obu stron: Finansów i HR
- arrow_forwardHR Business Partnerach – którzy chcą wzmocnić pozycję jako strategiczni partnerzy biznesu i liderzy zmian w organizacji.
- arrow_forwardDyrektorach HR i Menedżerach Compensation & Benefits – odpowiedzialnych za tworzenie polityki wynagrodzeń oraz budowanie transparentnej i równościowej kultury organizacyjnej.
- arrow_forwardSpecjalistach i Ekspertach HR – chcących zrozumieć, jak przepisy dotyczące równości wynagrodzeń mogą wpłynąć na ich organizację i jak skutecznie zarządzać zmianą w tym obszarze.
- arrow_forwardKierownikach ds. Employer Brandingu – którzy chcą wykorzystać jawność wynagrodzeń jako narzędzie budowania zaufania i atrakcyjności marki pracodawcy.
Jeśli zależy Ci na tym, aby HR w Twojej organizacji odgrywał kluczową rolę w transformacji kulturowej i spełnianiu wymogów nowoczesnego rynku pracy to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie.
Dlaczego warto
- arrow_forwardZaproszona doświaczona Ekpertka
- arrow_forwardPostawiliśmy na praktyczne wskazówki
- arrow_forwardMożliwość wymiany doświadczeń
- arrow_forwardDziały HR zyskają materiał, którym będą mogły podzielić się ze swoim zarządem
Do zobaczenia na wydarzeniu!

Brand Manager
tel.61 66 55 768
tel. kom.+48 536 784 938
E-mail:
katarzyna.likowska@forum-media.pl