WYDANIE SPECJALNY

PLEBISCYT HR ANGEL 2025
INSPIRUJĄCE CASE STUDIES
NAJLEPSZYCH PRAKTYK HR

Plebiscyt HR Angel
CEO, Head of foresight

Plebiscyt HR Angel to inicjatywa zainaugurowana w 2024 roku z myślą o firmach i autorach, którzy dzielą się swoim doświadczeniem na łamach magazynu HR Business Partner. Ideą plebiscytu jest wyróżnienie najbardziej wartościowych i inspirujących case studies – realnych przykładów działań HR, które niosą ze sobą praktyczną wartość i mogą stanowić punkt odniesienia dla innych specjalistów z branży. W pierwszej edycji nagrodziliśmy materiały opublikowane w 2023 roku. W tegorocznej odsłonie plebiscytu doceniamy case studies, które ukazały się w 2024 roku – kontynuując naszą misję promowania wiedzy opartej na praktyce i doświadczeniu. Dziś w Państwa ręce oddajemy WYDANIE SPECJALNE zawierające opisy najlepszych projektów HR-owych.

Dla kogo jest WYDANIE SPECJALNE - PLEBISCYT HR ANGEL 2025?
Inspirująca inicjatywa dla całej społeczności HR w Polsce – liderów, praktyków i zespołów, które realnie zmieniają świat pracy.

PLEBISCYT HR ANGEL 2025 prezentuje inspirujące case studies najlepszych praktyk HR, pokazując konkretne działania, odważne decyzje i rozwiązania, które mają realny wpływ na ludzi i biznes. To źródło wiedzy i inspiracji dla tych, którzy chcą świadomie kształtować strategie HR, reagować na zmiany oraz wyznaczać nowe standardy w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim.

W publikacji znajdują się przykłady inicjatyw odpowiadających na aktualne wyzwania HR, trendy rynkowe oraz kierunki rozwoju – z myślą o krótkiej, średniej i długiej perspektywie funkcjonowania organizacji.

PLEBISCYT HR ANGEL 2025 został przygotowany z myślą o społeczności skupionej wokół czasopisma HR BUSINESS PARTNER.

Nominacje 2025

W tym roku redakcja HR Business Partner nominowała po trzy firmy w każdej z siedmiu kategorii.

Zwycięzców plebiscytu wyłoniła Redakcja HRBP!

Poznaj nominowanych:

Kategoria: Well-being

Rozwiązania wspierające dobrostan pracowników – fizyczny, psychiczny i społeczny – z myślą o długofalowym zaangażowaniu i zdrowiu zespołów.

Firma: IBM BTO
Zdrowie psychiczne jest ważne! Wellbeing w dużej firmie na przykładzie IBM BTO
Firma: ERGO HESTIA
„Jak się masz?" Rzecz o meta wellbeingu Case study ERGO Hestia
Firma: APPUNITE
Perspektywa HR i zarządu. Bezpieczeństwo psychologiczne jako kluczowy czynnik warunkujący efektywność zespołów i jednostek. Case study Appunite

Kategoria: Employer Branding

Inicjatywy budujące silny, autentyczny wizerunek pracodawcy – zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz, w oczach kandydatów.

Firma: ALDI POLSKA
Gwiazdy ALDI. Employee advocacy w wykonaniu ALDI Polska
Firma: MOBICA
Wideo w employer brandingu – hot or not? Dobre praktyki od Mobica
Firma: ALLEGRO
A gdyby tak... mieć na wszystko dane? O mierzeniu employer brandingu w Allegro

Kategoria: Talent Management

Strategie i programy rozwoju talentów, które odpowiadają na realne potrzeby organizacji i wzmacniają jej przyszłościowy potencjał.

Firma: ROCHE DIAGNOSTIC POLSKA i WESTHILL
A może talent w każdym pracowniku? Case study Roche Diagnostics Polska
Firma: IGLOTEX
(Nie) Całkiem prosta historia rozwoju menedżera w Iglotex
Firma: GI GROUP HOLDING
Gi School, czyli jak wdrożyć projekt wewnętrznej wymiany wiedzy. Case study Gi Group Holding

Kategoria: Rekrutacja i Onboarding

Nowoczesne podejście do pozyskiwania i wdrażania pracowników – skuteczne, szybkie i przyjazne kandydatom oraz menedżerom.

Firma: KUEHNE+NAGEL
Jak zadbać o najlepsze doświadczenia pracowników? Na przykładzie onboarding journey w Kuehne+Nagel
Firma: NEUCA
Budowanie pozytywnych doświadczeń kandydatów. Case study NEUCA
Firma: CBRE
Wracam do pracy! Przyjazny re-onboarding dla rodziców wracających po dłuższej przerwie

Kategoria: Trendy

Projekty odpowiadające na aktualne i nadchodzące zmiany w świecie pracy – innowacyjne, odważne i wyznaczające kierunek dla branży HR.

Firma: BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO i EMPLOYER BRANDING INSTITUTE
Skuteczne wykorzystanie AI w EB jest możliwe? Case study Banku Gospodarstwa Krajowego i Employer Branding Institute
Firma: TEN SQUARE GAMES
AImazing EB – jak sztuczna inteligencja pomaga w codziennej pracy employer brandingowca. Case study Ten Square Games
Firma: GOURMET FOODS POLSKA
Model C6, czyli jak osiągnąć synergię we współpracy HR i biznesu. Case study Gourmet Foods Polska

Kategoria: Diversity & Inclusion

Działania promujące różnorodność i włączające środowisko pracy – budujące kulturę opartą na szacunku, równości i otwartości.

Firma: DENTOS BUSINESS SERVICES EMEA
Nie oceniaj książki po okładce. Żywa Biblioteka jako przykład inicjatywy ID&E w Dentons Business Services EMEA
Firma: BNP PARIBAS BANK POLSKA
Budowanie dialogu międzypokoleniowego w BNP Paribas Bank Polska. Na przykładzie inicjatywy Tandem międzypokoleniowy
Firma: CUSHMAN&WAKEFIELD
Inkluzywny proces rekrutacji, czyli jak zadbać o kandydatów neuroatypowych Case study Cushman&Wakefield

Kategoria: Kultura Organizacyjna

Inicjatywy, które kształtują i wzmacniają wartości, postawy oraz sposób współpracy – tworząc spójne i angażujące środowisko pracy.

Firma: DB CARGO POLSKA
Gdy wartości ewoluują. Redefinicja wartości w Grupie DB Cargo Polska
Firma: PASIBUS
Ludzie, atmosfera i komunikacja. Od kryzysu do harmonii Case study Pasibus
Firma: MAXI ZOO POLSKA
Puls organizacji. W jaki sposób badać firmowe nastroje w rozproszonej strukturze? Na przykładzie dobrych praktyk Maxi Zoo Polska Sp. z o.o.
Dlaczego CASE STUDIES PLEBISCYTU HR ANGEL jest tak ważny?
Case studies PLEBISCYTU HR ANGEL pokazują to, co w HR najcenniejsze – realne działania, które już dziś wyznaczają kierunki zmian. To konkretne przykłady inicjatyw i decyzji, które pomagają organizacjom świadomie priorytetyzować działania i odpowiadać na najważniejsze wyzwania świata pracy.

To sygnał, że czas na zmiany dzieje się teraz – a pierwszym krokiem jest poznanie historii, doświadczeń i efektów projektów wyróżnionych w PLEBISCYCIE HR ANGEL.

Poznaj WYDANIE SPECJALNE i zainspiruj się najlepszymi praktykami HR.
Kontakt.
Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
Katarzyna Likowska
Współpraca i promocja
Katarzyna Likowska
Brand Manager
tel. kom.+48 536 784 938
E-mail:
katarzyna.likowska@forum-media.pl