Dział: Strategia

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

#ToDziecinnieProste wartości. Case study Banku BGK

Bank Gospodarstwa Krajowego jest polskim bankiem rozwoju — jedyną taką instytucją w Polsce. Naszym zadaniem jest budowanie silnej i stabilnej gospodarki. Zależy nam na rozwoju współpracy i aktywizowaniu sektora prywatnego i publicznego, aby zwiększać potencjał rozwoju społeczno-gospodarczego Polski. Z początkiem ubiegłego roku Bank Gospodarstwa Krajowego ogłosił nową strategię, misję i wizję na lata 2021-2025.

Czytaj więcej

Benefit pracowniczy w stylu work-life fit

Dodatki dla pracowników, które działały przed 2020 rokiem, dziś mogą już się nie sprawdzać. Spora część firm przeszła całkowicie na pracę zdalną lub hybrydową, dlatego “owocowe czwartki” czy pokój do wypoczynku w biurze przestają być atrakcyjnym benefitem. Elastyczne formy świadczenia pracy nie są już przywilejem, a coraz częściej standardem w kulturze wielu organizacji. I to właśnie pojawieniu się dużej grupy pracowników zdalnych najbardziej zawdzięczamy rewolucję w ofercie benefitów.

Czytaj więcej

Wsparcie psychologiczne w obliczu wojny w Ukrainie

W reakcji na wojnę w Ukrainie platforma Mindgram uruchomiła bezpłatną, publiczną infolinię oferującą pomoc specjalistów – psychologów. W ramach codziennych dyżurów świadczą oni wsparcie w trzech językach - ukraińskim, polskim i angielskim. Infolinia jest otwarta dla każdego, kto w obliczu wojny w Ukrainie potrzebuje wsparcia psychicznego.

Czytaj więcej

Wellbeing pracowników coraz ważniejszy – jak w niego inwestować? Mammoakcja w Nagel Polska

Wellbeing pracowników ma coraz większe znaczenie, a inwestowanie w szeroko pojęty dobrostan przynosi korzyści nie tylko dla załogi, ale również dla pracodawcy. Na wellbeing stawia firma Nagel Polska, która 8 czerwca zorganizowała dla pracowniczek bezpłatne badania mammograficzne. Mammoakcja jest częścią nowego programu firmy, na który składają się trzy obszary: zdrowie, sport i ekologia.

Czytaj więcej

W rzeczywistości new-normal świadczenia pozapłacowe wzmacniają przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa

Pandemia sprawiła, że jedną z naszych najważniejszych potrzeb stało się bezpieczeństwo – przede wszystkim w obszarze zdrowia i relacji społecznych, ale także domowych finansów, które w dobie niestabilnej sytuacji ekonomicznej były częstym źródłem niepokoju. Odpowiedzialni pracodawcy nie tylko zrobili wszystko, aby utrzymać dotychczasowe miejsca pracy, ale także dopasowali zakres oferowanych świadczeń pozapłacowych w taki sposób, aby wzmocnić poczucie bezpieczeństwa wśród zatrudnionych.

Czytaj więcej

Employee experience w praktyce, czyli jak platforma WFM pomaga w budowaniu pozytywnego doświadczenia pracownika

W raporcie Harvard Business Review Analytic Services 2020 większość ankietowanych ocenia, że Employee Experience ma pozytywny wpływ na zaangażowanie pracowników (70%), ich produktywność (64%) i odporność na czynniki zewnętrzne (62%) oraz na zwinność samych organizacji (61%). Firmy, które na każdym etapie traktują swoich pracowników jak klientów premium, są lepiej przygotowane do zatrzymania talentów, a co za tym idzie - mają większe szanse na rozwój.

Czytaj więcej

Badanie poziomu świadomości na temat strategii marketingowej wśród przedstawicieli biznesu

Strategia marketingowa determinuje wiele działań firmy. Jest drogowskazem dla managerów, odgrywa kluczową rolę w prowadzeniu biznesu, a jej brak ma negatywny wpływ na rozwój przedsiębiorstwa. Wyniki ogólnopolskiego badania strategii marketingowych w firmach – wpływ strategii marketingowej na biznes, przeprowadzonego przez agencję marketingową BUZZcenter, pokazują jasno jak wygląda to w organizacjach działających na terenie naszego kraju.

Czytaj więcej

Czas na innowacje w prerekrutacji (zdalnej)

Wiele firm w czasie pandemii przeniosło się do świata online i od wielu miesięcy prowadzi wyłącznie rekrutacje zdalne. Czy przeprowadzenie procesu rekrutacji w sposób zdalny jest bardziej czasochłonne? Jak skutecznie prowadzić wstępne rozmowy podczas home office? Jak „nie zgubić” najlepszych kandydatów podczas selekcji CV? Jedną z firm, która znalazła świetne rozwiązanie tej sytuacji jest firma Bacardi.

Czytaj więcej

PPK z Millennium TFI - Po Prostu Korzystnie

Po Prostu Korzystnie – ten anagram nazwy Pracowniczych Planów Kapitałowych stworzony przez pracownika Millennium TFI, świetnie oddaje ich naturę. Dzięki swojej elastyczności umożliwiają również na przystąpienie lub rezygnację z uczestnictwa w dowolnym momencie. Jeśli zatem ktoś jest pełen obaw na samym początku, to jednak uważamy, że warto wypróbować tą metodę oszczędzania. Jest to, bowiem świetny sposób na budowanie własnych doświadczeń inwestycyjnych na rynku kapitałowym, do spółki z pracodawcą i z pomocą doświadczonego i kompetentnego zespołu Zarządzających w Millennium TFI.

Czytaj więcej

Biedronka wprowadza do sprzedaży testy na obecność przeciwciał Covid-19

Sieć Biedronka jako pierwsza w Polsce od poniedziałku 15 marca br. będzie sprzedawać certyfikowany test wykrywający przeciwciała SARS-CoV-2. Wyprodukowany przez szwajcarskie laboratorium PRIMA Lab test ma dokładność ponad 98 procent. Można go wykonać w warunkach domowych i za cenę znacznie niższą od laboratoryjnej: jedna sztuka to 49,99 zł.

Czytaj więcej

Jak łączyć strategię L&D z zarządzaniem talentami?

Osiąganie celów biznesowych organizacji oraz budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku to złożony proces, na który wpływ ma wiele czynników wewnętrznych i zewnętrznych związanych z przedsiębiorstwem. Każda firma wśród swoich najmocniejszych stron chce mieć wiedzę, technologię, zasoby finansowe oraz zasoby ludzkie. Te ostatnie zajmują szczególnie ważne miejsce w organizacji. W jaki sposób buduje się skuteczne zespoły? Powstają one dzięki połączeniu strategii L&D z performance managementem.

Czytaj więcej